Student si volí z nabídky předmětů a v závislosti na tom, který jazyk studoval jako Cizí jazyk II. Kurz navazuje na předchozí kurz Cizí jazyk II. Student se v jeho průběhu bude věnovat specifické oborové a profesní slovní zásobě striktně orientované na studovaný obor. Tomu odpovídají i témata pro studium. Výuka počítá se samostatnou přípravou studenta a nesupluje základy gramatiky.
- Teacher: Irena Fesjuková
Student si volí z nabídky předmětů a v závislosti na tom, který jazyk studoval jako Cizí jazyk II. Kurz navazuje na předchozí kurz Cizí jazyk II. Studen se v jeho průběhu bude věnovat specifické oborové slovní zásobě striktně orientované na studovaný obor. Tomu odpovídají i těmata pro studium. Výuka počítá se samostatnou přípravou studenta a nesupluje základy gramatiky.
Cílem předmětu je seznámení se základy jazyka tak, aby je kandidát uměl použít v běžném i profesním životě.
- Teacher: Irena Fesjuková
Znalost jazyka na úrovni A2.
- Teacher: Irena Fesjuková
Kurz je zaměřen na osvojování jazykových dovedností pro specifické akademické / profesní účely na středně pokročilé úrovni, B1 - B2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Cílem kurzu je zejména rozvíjení dovedností potřebných k četbě odborných textů, schopnosti porozumět odborné tématice a osvojení adekvátní odborné slovní zásoby. Komunikační kompetence (teoretické úvahy, schopnost definovat, schopnost abstrahovat a formulovat myšlenky stejně jako porozumět kladeným dotazům, porozumět čtenému textu) jsou podporovány cílenou gramatickou oporou, adekvátním užíváním syntaxe a stylistiky. Student je veden k rozlišování mezi různými stylistickými úrovněmi psaných i mluvených projevů a k prohloubení schopnosti komunikovat v různých studijních a profesních situacích a o různých společenských problémech.
- Teacher: Irena Fesjuková
Cílem předmětu je seznámit frekventanty kurzu se základy profesního samostudia a soudobou problematikou oboru
- Teacher: Blanka Zapletalová
Zápočet probíhá formou konzultace, kdy pohovoříme se studentem o jeho profesních a studijních zkušenostech a plánované budoucí kariéře a ohodnotíme její/jeho vlastní formulaci odborných myšlenek a jejich prezentaci.
Student přinese k zápočtu, životopis, motivační dopis/formální dopis /žádost o práci/ a 2NS anglicky psaného textu popisujícího svůj životopis, vzdělání a profesní zkušenosti.
- Teacher: Vladimír Lorenc
- Teacher: Dita Šimáčková