Tento předmět podává přehled o literárních směrech v anglofonních zemích, prohlubuje znalosti studentů o těchto směrech nabyté v předchozím studiu literatury a předkládá ucelený přehled o literárním vývoji v anglofonních zemích. Kurz se zaměřuje na detailnější představení jednotlivých směrů, ale zároveň na jejich vzájemnou provázanost a souvislosti mezi nimi. Tyto znalosti pak propojuje s širším kontextem vizuálních umění s cílem poukázat na významné rysy určitého směru napříč žánry a médii.
Studenti se seznamují s nejnovějšími trendy oborové didaktiky ve specifickém kontextu poznatků neurovědy a hraničních disciplín. Důraz je kladen na propojování informací a zkušeností, vědy a praxe.
Tento předmět je zaměřen na práci s texty vhodnými pro preprimární a mladší školní věk. Studenti se seznamují s typickými ukázkami materiálů, provádějí analýzu textů a učí se texty tvořivě rozvíjet. Zároveň se učí aplikovat poznatky vývojové psychologie na oblast oborové didaktiky, poznávají specifika výuky anglického jazyka u dětí v preprimárním a mladším školním věku.
Tento předmět je zaměřen na práci s texty vhodnými pro preprimární a mladší školní věk. Studenti se seznamují s typickými ukázkami materiálů, provádějí analýzu textů a učí se texty tvořivě rozvíjet. Zároveň se učí aplikovat poznatky vývojové psychologie na oblast oborové didaktiky, poznávají specifika výuky anglického jazyka u dětí v preprimárním a mladším školním věku.
Stejně jako v předchozím předmětu (Seminář anglického jazyka 1) je cílem tohoto studijního předmětu zvýšit komunikativní kompetenci studentů, zejména plynulost a přesnost vyjadřování. Tento studijní předmět posiluje jejich schopnost číst a poslouchat autentické texty s porozuměním a rozšiřovat jeho slovní zásobu na úroveň zkušeného uživatele jazyka (C1), jak je definována pro jednotlivé kompetence ve Společném evropském referenčním rámci pro jazyky.
Metody práce používané v semináři navazují na předchozí komunikativní přístup ke zvládnutí jazyka i jednotlivých diskusních témat. Témata probíraná v seminářích nadále akcentují mezipředmětové vztahy a tvoří uzavřený celek spolu s tématy rozvíjenými v předmětech britských amerických reálií. V souladu se zvolenou výchozí učebnicí jsou dále rozvíjeny řečové dovednosti (mluvení, poslech a čtení). Předmět je postupně gradován a vede, po získání jednotlivých zápočtů, ke složení druhé stěžejní zkoušky (Jazykový soubor 2), která dosáhne úrovně C1 dle Evropského referenčního rámce pro jazyky.
Metody práce používané v semináři navazují na předchozí komunikativní přístup ke zvládnutí jazyka i jednotlivých diskusních témat. Témata probíraná v seminářích nadále akcentují mezipředmětové vztahy a tvoří uzavřený celek spolu s tématy rozvíjenými v předmětech britských amerických reálií. V souladu se zvolenou výchozí učebnicí jsou dále rozvíjeny řečové dovednosti (mluvení, poslech a čtení). Předmět je postupně gradován a vedaktivn9 [4ast v hodin2e, po získání jednotlivých zápočtů, ke složení druhé stěžejní zkoušky (Jazykový soubor 2), která dosáhne úrovně C1 dle Evropského referenčního rámce pro jazyky
Stejně jako v předchozím předmětu (Seminář anglického jazyka 1) je cílem tohoto studijního předmětu zvýšit komunikativní kompetenci studentů, zejména plynulost a přesnost vyjadřování. Tento studijní předmět posiluje jejich schopnost číst a poslouchat autentické texty s porozuměním a rozšiřovat jeho slovní zásobu na úroveň zkušeného uživatele jazyka (C1), jak je definována pro jednotlivé kompetence ve Společném evropském referenčním rámci pro jazyky.