Stejně jako v předchozím předmětu (Seminář anglického jazyka 1) je cílem tohoto studijního předmětu zvýšit komunikativní kompetenci studentů, zejména plynulost a přesnost vyjadřování. Tento studijní předmět posiluje jejich schopnost číst a poslouchat autentické texty s porozuměním a rozšiřovat jeho slovní zásobu na úroveň zkušeného uživatele jazyka (C1), jak je definována pro jednotlivé kompetence ve Společném evropském referenčním rámci pro jazyky.
Metody práce používané v semináři navazují na předchozí komunikativní přístup ke zvládnutí jazyka i jednotlivých diskusních témat. Témata probíraná v seminářích nadále akcentují mezipředmětové vztahy a tvoří uzavřený celek spolu s tématy rozvíjenými v předmětech britských amerických reálií. V souladu se zvolenou výchozí učebnicí jsou dále rozvíjeny řečové dovednosti (mluvení, poslech a čtení). Předmět je postupně gradován a vede, po získání jednotlivých zápočtů, ke složení druhé stěžejní zkoušky (Jazykový soubor 2), která dosáhne úrovně C1 dle Evropského referenčního rámce pro jazyky.
Metody práce používané v semináři navazují na předchozí komunikativní přístup ke zvládnutí jazyka i jednotlivých diskusních témat. Témata probíraná v seminářích nadále akcentují mezipředmětové vztahy a tvoří uzavřený celek spolu s tématy rozvíjenými v předmětech britských amerických reálií. V souladu se zvolenou výchozí učebnicí jsou dále rozvíjeny řečové dovednosti (mluvení, poslech a čtení). Předmět je postupně gradován a vedaktivn9 [4ast v hodin2e, po získání jednotlivých zápočtů, ke složení druhé stěžejní zkoušky (Jazykový soubor 2), která dosáhne úrovně C1 dle Evropského referenčního rámce pro jazyky
Stejně jako v předchozím předmětu (Seminář anglického jazyka 1) je cílem tohoto studijního předmětu zvýšit komunikativní kompetenci studentů, zejména plynulost a přesnost vyjadřování. Tento studijní předmět posiluje jejich schopnost číst a poslouchat autentické texty s porozuměním a rozšiřovat jeho slovní zásobu na úroveň zkušeného uživatele jazyka (C1), jak je definována pro jednotlivé kompetence ve Společném evropském referenčním rámci pro jazyky.