Cílem výuky je zprostředkovat studentům poznatky a praktické dovednosti o provozování netradičních her a her, které využívají jejich principů při uplatnění transferu v dalších variantách a možnostech; dále mohou být zařazovány i hry jiné. Obsahem předmětu jsou praktické činnosti orientované na kultivaci pohybových dovedností, které lze považovat za podstatné pro provozování u skupin dětí, mládeže i dospělých na rekreační úrovni event. počátku úrovně výkonnostní. Praktická cvičení jsou spojena s výkladem pravidel, metodiky, organizování soutěží aj. Značná pozornost se věnuje stanovení možností uplatnění těchto her pro rozvoj vybraných schopností, jejich realizaci v rámci udržení zdraví a takového způsobu provozování, které také kultivuje sociální prostředí. Pozornost je věnována také klíčovým místům nácviku, bezpečnosti v průběhu edukačního procesu a rekreačního provozování. Výuka se sestává z praktických činností s cílem zvýšit úroveň herních dovedností vybraných druhů sportovních - pohybových her. Obsahem výuky jsou především praktické činnosti, které více vycházejí z tréninkových procesů, důraz je kladen na přesnou znalost a aplikaci pravidel, metodických postupů a řešení problematických míst při nácviku.
Cílem výuky je zprostředkovat studentům poznatky a praktické dovednosti o provozování netradičních her a her, které využívají jejich principů při uplatnění transferu v dalších variantách a možnostech; dále mohou být zařazovány i hry jiné. Obsahem předmětu jsou praktické činnosti orientované na kultivaci pohybových dovedností, které lze považovat za podstatné pro provozování u skupin dětí, mládeže i dospělých na rekreační úrovni event. počátku úrovně výkonnostní. Praktická cvičení jsou spojena s výkladem pravidel, metodiky, organizování soutěží aj. Značná pozornost se věnuje stanovení možností uplatnění těchto her pro rozvoj vybraných schopností, jejich realizaci v rámci udržení zdraví a takového způsobu provozování, které také kultivuje sociální prostředí. Pozornost je věnována také klíčovým místům nácviku, bezpečnosti v průběhu edukačního procesu a rekreačního provozování. Výuka se sestává z praktických činností s cílem zvýšit úroveň herních dovedností vybraných druhů sportovních - pohybových her. Obsahem výuky jsou především praktické činnosti, které více vycházejí z tréninkových procesů, důraz je kladen na přesnou znalost a aplikaci pravidel, metodických postupů a řešení problematických míst při nácviku.
Náplní předmětu je umožnit studentům osvojit si základní poznatky z teorie a praxe v oblasti parciálních poruch [specifické poruchy učení (SPU) a specifické poruchy chování (SPCH)]. Studující jsou seznámeni s důsledky nesprávného přístupu k jedincům s těmito poruchami a s podpůrnými opatřeními aplikovatelnými ve školním prostředí při jejich edukaci ze strany asistenta pedagoga a učitele.
Pojetí gymnastických činností a pohybové činnosti s hudbou ve vzdělávacích programech MŠ, rozvoj tvořivého vztahu k pohybu, příklady cvičení pohybové, hudebně pohybové a taneční průpravy s hudebním či rytmickým doprovodem, využití náčiní, přehled tanečních her pro děti předškolního věku, možnosti zařazování prvků rytmické gymnastiky do tělesné výchovy různých vzdělávacích institucí, pracujících s dětmi předškolního věku.
Cílem je zvládnutí plavání po stránce motorické, funkční, zdravotní, zčásti také didaktické. Nácvik a zdokonalování vybraných dovedností a plaveckých způsobů je doplněn o činnosti předplavecké přípravy dětí a základy didaktiky plaveckého výcviku. Zařazena je informace o organizaci plavání předškolních dětí, o problematice spolupráce mateřských škol se subjekty, které kurzy plavání pro MŠ zajišťují.
Cílem je zvládnutí plavání po stránce motorické, funkční, zdravotní, zčásti také didaktické. Nácvik a zdokonalování vybraných dovedností a plaveckých způsobů je doplněn o činnosti předplavecké přípravy dětí a základy didaktiky plaveckého výcviku. Zařazena je informace o organizaci plavání předškolních dětí, o problematice spolupráce mateřských škol se subjekty, které kurzy plavání pro MŠ zajišťují.
Cílem je zvládnutí plavání po stránce motorické, funkční, zdravotní, zčásti také didaktické. Nácvik a zdokonalování vybraných dovedností a plaveckých způsobů je doplněn o činnosti předplavecké přípravy dětí a základy didaktiky plaveckého výcviku. Zařazena je informace o organizaci plavání předškolních dětí, o problematice spolupráce mateřských škol se subjekty, které kurzy plavání pro MŠ zajišťují.