Pojetí gymnastických činností a pohybové činnosti s hudbou ve vzdělávacích programech MŠ, rozvoj tvořivého vztahu k pohybu, příklady cvičení pohybové, hudebně pohybové a taneční průpravy s hudebním či rytmickým doprovodem, využití náčiní, přehled tanečních her pro děti předškolního věku, možnosti zařazování prvků rytmické gymnastiky do tělesné výchovy různých vzdělávacích institucí, pracujících s dětmi předškolního věku.
Cílem je zvládnutí plavání po stránce motorické, funkční, zdravotní, zčásti také didaktické. Nácvik a zdokonalování vybraných dovedností a plaveckých způsobů je doplněn o činnosti předplavecké přípravy dětí a základy didaktiky plaveckého výcviku. Zařazena je informace o organizaci plavání předškolních dětí, o problematice spolupráce mateřských škol se subjekty, které kurzy plavání pro MŠ zajišťují.
Cílem je zvládnutí plavání po stránce motorické, funkční, zdravotní, zčásti také didaktické. Nácvik a zdokonalování vybraných dovedností a plaveckých způsobů je doplněn o činnosti předplavecké přípravy dětí a základy didaktiky plaveckého výcviku. Zařazena je informace o organizaci plavání předškolních dětí, o problematice spolupráce mateřských škol se subjekty, které kurzy plavání pro MŠ zajišťují.
Cílem je zvládnutí plavání po stránce motorické, funkční, zdravotní, zčásti také didaktické. Nácvik a zdokonalování vybraných dovedností a plaveckých způsobů je doplněn o činnosti předplavecké přípravy dětí a základy didaktiky plaveckého výcviku. Zařazena je informace o organizaci plavání předškolních dětí, o problematice spolupráce mateřských škol se subjekty, které kurzy plavání pro MŠ zajišťují.