Cílem výuky je zprostředkovat studentům poznatky a praktické dovednosti o provozování sportovních her a dalších pohybových her, které lze považovat v našich podmínkách za méně obvyklé. Obsahem předmětu jsou praktické činnosti orientované na kultivaci pohybových dovedností, které lze považovat za podstatné pro provozování u skupin dětí, mládeže i dospělých na rekreační úrovni event. počátku úrovně výkonnostní. Praktická cvičení jsou spojena s výkladem pravidel, metodiky, organizování soutěží aj.. Pozornost je věnována také klíčovým místům nácviku, bezpečnosti v průběhu edukačního procesu a rekreačního provozování.
Cílem metodicko-organizační praxe je pomoci studentům začlenit se do prostředí, na které jsou v rámci studia připravováni. Obsahem výuky je seznámení se s trenérskou (cvičitelskou) a organizátorskou činností při vedení tělovýchovné či sportovní přípravy dětí a mládeže ve zvoleném sportovním odvětví. Student připravuje, realizuje a organizuje tréninkový proces pod vedením zkušeného trenéra (cvičitele) vybrané tělovýchovné či sportovní aktivity.
Cílem metodicko-organizační praxe je pomoci studentům začlenit se do prostředí, na které jsou v rámci studia připravováni. Obsahem výuky je seznámení se s trenérskou (cvičitelskou) a organizátorskou činností při vedení tělovýchovné či sportovní přípravy dětí a mládeže ve zvoleném sportovním odvětví. Student připravuje, realizuje a organizuje tréninkový proces pod vedením zkušeného trenéra (cvičitele) vybrané tělovýchovné či sportovní aktivity.
Předmět vyjadřuje a kreditově ohodnocuje činnost studenta směřující k realizaci bakalářské práce. Cílem předmětu je vytvořit prostor pro uplatnění spektra činností, které jsou nezbytné k jejímu dokončení a následnému odevzdání. Od studenta se očekává aktivní plnění úkolů, na kterých se během zadání tématu práce dohodl se svým vyučujícím při zachování schválených postupů a dodržování předepsaných zásad. V rámci zpracování práce respektuje podle jejího charakteru příslušné směrnice nebo nařízení (např. schválení Etické komise).
Předmět vyjadřuje a kreditově ohodnocuje činnost studenta směřující k realizaci bakalářské práce. Cílem předmětu je vytvořit prostor pro uplatnění spektra činností, které jsou nezbytné k jejímu dokončení a následnému odevzdání. Od studenta se očekává aktivní plnění úkolů, na kterých se během zadání tématu práce dohodl se svým vyučujícím při zachování schválených postupů a dodržování předepsaných zásad. V rámci zpracování práce respektuje podle jejího charakteru příslušné směrnice nebo nařízení (např. schválení Etické komise).
Předmět vyjadřuje a kreditově ohodnocuje činnost studenta směřující k realizaci diplomové práce. Cílem předmětu je vytvořit prostor pro uplatnění spektra činností, které jsou nezbytné k jejímu dokončení a následnému odevzdání. Od studenta se očekává aktivní plnění úkolů, na kterých se během zadání tématu práce dohodl se svým vyučujícím při zachování schválených postupů a dodržování předepsaných zásad. V rámci zpracování práce respektuje podle jejího charakteru příslušné směrnice nebo nařízení (např. schválení Etické komise).
Předmět vyjadřuje a kreditově ohodnocuje činnost studenta směřující k realizaci diplomové práce. Cílem předmětu je vytvořit prostor pro uplatnění spektra činností, které jsou nezbytné k jejímu dokončení a následnému odevzdání. Od studenta se očekává aktivní plnění úkolů, na kterých se během zadání tématu práce dohodl se svým vyučujícím při zachování schválených postupů a dodržování předepsaných zásad. V rámci zpracování práce respektuje podle jejího charakteru příslušné směrnice nebo nařízení (např. schválení Etické komise).
Předmět vyjadřuje a kreditově ohodnocuje činnost studenta směřující k realizaci bakalářské práce. Cílem předmětu je vytvořit prostor pro uplatnění spektra činností, které jsou nezbytné k jejímu dokončení a následnému odevzdání. Od studenta se očekává aktivní plnění úkolů, na kterých se během zadání tématu práce dohodl se svým vyučujícím při zachování schválených postupů a dodržování předepsaných zásad. V rámci zpracování práce respektuje podle jejího charakteru příslušné směrnice nebo nařízení (např. schválení Etické komise).
Předmět vyjadřuje a kreditově ohodnocuje činnost studenta směřující k realizaci bakalářské práce. Cílem předmětu je vytvořit prostor pro uplatnění spektra činností, které jsou nezbytné k jejímu dokončení a následnému odevzdání. Od studenta se očekává aktivní plnění úkolů, na kterých se během zadání tématu práce dohodl se svým vyučujícím při zachování schválených postupů a dodržování předepsaných zásad. V rámci zpracování práce respektuje podle jejího charakteru příslušné směrnice nebo nařízení (např. schválení Etické komise).
Předmět vyjadřuje a kreditově ohodnocuje činnost studenta směřující k realizaci diplomové práce. Cílem předmětu je vytvořit prostor pro uplatnění spektra činností, které jsou nezbytné k jejímu dokončení a následnému odevzdání. Od studenta se očekává aktivní plnění úkolů, na kterých se během zadání tématu práce dohodl se svým vyučujícím při zachování schválených postupů a dodržování předepsaných zásad. V rámci zpracování práce respektuje podle jejího charakteru příslušné směrnice nebo nařízení (např. schválení Etické komise).