Postupně jsou probrána všechna témata z teorie a praxe plavecké výuky na 1.stupni ZŠ. Student prokáže na pedagogickém výstupu kompetenci vést žáky v dílčích úsecích učiva. Jedná se o hry ve vodě v úvodu metodických postupů, nácvik pohybů u jednotlivých plaveckých způsobů a vybrané prvky z užitého plavání (skoky do vody, ponořování, technika přibližování, dopomoci a záchrany oslabených a tonoucích). Na příkladech z výuky na školách je student seznámen s odpovědností učitele za různé úseky organizace, popř. metodické výpomoci u bojácných, oslabených aj. typů žáků, kteří se nemohou ihned od počátku zařadit do běžných metodických postupů, tak jak je uplatňují jednotlivé plavecké školy aj. komerční subjekty, na něž je výuka školou delegována.
Postupně jsou probrána všechna témata z teorie a praxe plavecké výuky na 1.stupni ZŠ. Student prokáže na pedagogickém výstupu kompetenci vést žáky v dílčích úsecích učiva. Jedná se o hry ve vodě v úvodu metodických postupů, nácvik pohybů u jednotlivých plaveckých způsobů a vybrané prvky z užitého plavání (skoky do vody, ponořování, technika přibližování, dopomoci a záchrany oslabených a tonoucích). Na příkladech z výuky na školách je student seznámen s odpovědností učitele za různé úseky organizace, popř. metodické výpomoci u bojácných, oslabených aj. typů žáků, kteří se nemohou ihned od počátku zařadit do běžných metodických postupů, tak jak je uplatňují jednotlivé plavecké školy aj. komerční subjekty, na něž je výuka školou delegována.
Cílem je dovést studenty po odborné a metodické stránce k dokončení bakalářské práce a připravit je na její obhajobu. Studenti jsou vedeni k tomu, aby samostatně dokázali podat zvolené téma a řešení problematiky přehledným a logickým způsobem (řazení kapitol a subkapitol včetně jejich označení), správně se zorientovali ve zvoleném odborném tématu, definovali problém a jeho souvislosti, přehledně shrnuli dosavadní poznatky ke zvolenému tématu z odborné literatury s přihlédnutím k řešené problematice, podali jasný, kriticky promyšlený výklad s argumenty a vlastním komentářem k výkladu, vhodně a správně utřídili, analyzovali, syntetizovali a interpretovali empirické údaje získané vlastním výzkumem, aplikovali teoretické poznatky na řešení praktického problému (specifikace současného poznání v oblasti řešení zvoleného problému, adekvátní metody řešení a jejich stručný popis) a v závěru zhodnotili své výsledky, význam a přínos zpracovaného diplomového úkolu pro oblast předškolního vzdělávání a vyvodili z praktického řešení obecná doporučení. Důraz je kladen nejen na odborné jazykové zpracování práce, ale i na její grafickou úpravu.
S využitím moderních forem cvičení s hudbou kultivovat pohybový projev studentů, rozvíjet jejich pohybové předpoklady se zaměřením na zlepšení kondičních schopností.
Cílem je dovést studenty po odborné a metodické stránce k dokončení bakalářské práce a připravit je na její obhajobu. Studenti jsou vedeni k tomu, aby samostatně dokázali podat zvolené téma a řešení problematiky přehledným a logickým způsobem (řazení kapitol a subkapitol včetně jejich označení), správně se zorientovali ve zvoleném odborném tématu, definovali problém a jeho souvislosti, přehledně shrnuli dosavadní poznatky ke zvolenému tématu z odborné literatury s přihlédnutím k řešené problematice, podali jasný, kriticky promyšlený výklad s argumenty a vlastním komentářem k výkladu, vhodně a správně utřídili, analyzovali, syntetizovali a interpretovali empirické údaje získané vlastním výzkumem, aplikovali teoretické poznatky na řešení praktického problému (specifikace současného poznání v oblasti řešení zvoleného problému, adekvátní metody řešení a jejich stručný popis) a v závěru zhodnotili své výsledky, význam a přínos zpracovaného diplomového úkolu pro oblast předškolního vzdělávání a vyvodili z praktického řešení obecná doporučení. Důraz je kladen nejen na odborné jazykové zpracování práce, ale i na její grafickou úpravu.