Student zohledňuje osvojené didaktické přístupy z předešlých ročníků. Dochází k propojování jednotlivých předmětů a interdisciplinárním spojům a vazbám. Zejména mezi výtvarnými a hudebními obory, kde se řešení často sama nabízejí, protože oba obory mají své postupy založené na tvořivosti a originalitě.
1. Cíle a metody výtvarné edukace.
2. Vztah viděného a slyšeného ve výtvarné výchově.
3. Mezipředmětové vztahy ve výtvarné výchově.
4. Oblast Umění a kultura v RVP ZV
5. Výtvarné umění a hudba.
6. Výtvarná a dramatická výchova.
7. Očekávané výstupy předmětu výtvarná výchova pro 5. ročník ZŠ v RVP 1. období.
8. Očekávané výstupy předmětu výtvarná výchova pro 5. ročník ZŠ v RVP 2. období.
9. Obsah učiva výtvarné výchovy - rozvíjení smyslové citlivosti.
10. Obsah učiva výtvarné výchovy - podpora a rozvoj subjektivity dítěte.
11. Obsah učiva výtvarné výchovy - rozvíjení komunikačních účinku.
12. Řady a projekty ve výtvarné výchově
Soustavné propojování teoretických východisek v praktické rovině výtvarné edukace.
- Učitel: Radka Růžičková