První semestr v předmětu "Reálie Ruska" bude věnován prohloubení znalostí posluchačů v oblasti především zeměpisných reálií současného Ruska a rozšíření slovní zásoby. Cílem je seznámit posluchače se základními reáliemi současného Ruska a samostatná práce s aktuálními prameny.
Cílem předmětu je seznámit studenty s podstatou a významem managementu a jeho interdisciplinární charakteristikou, dále poskytnout stručný přehled vývoje i současného stavu této disciplíny. Pozornost se soustřeďuje na obsahovou náplň manažerských funkcí, na manažérská jednání, styl a principy řízení. Marketing - poskytnout posluchačům základní teoretické znalosti v předmětu, seznámit je s praktickými aspekty chování na trhu, se zásadami zpracování marketingové strategie a její realizace v praxi podnikatele a manažera firmy, se zásadami při jednání s obchodními partnery a se zásadami orientace v konkurenčním tržním prostředí. Pojetí vůdčí role marketingu v podnikovém systému a jeho rozhodující role ve strategii prosperity podniku.
První semestr v předmětu "Reálie Ruska" bude věnován prohloubení znalostí posluchačů v oblasti především zeměpisných reálií současného Ruska a rozšíření slovní zásoby. Cílem je seznámit posluchače se základními reáliemi současného Ruska a samostatná práce s aktuálními prameny.
Cílem předmětu je seznámit studenty s podstatou a významem managementu a jeho interdisciplinární charakteristikou, dále poskytnout stručný přehled vývoje i současného stavu této disciplíny. Pozornost je soustředěna na obsahovou náplň manažerských funkcí, manažerská jednání, styl, principy řízení. V oblasti marketingu je cílem poskytnout posluchačům teoretické znalosti v předmětu, seznámit je s praktickými aspekty disciplíny. Především se jedná o oblast chování na trzích, zásady zpracování marketingové strategie a její realizace v podnikatelské a manažerské praxi, dále se jedná o oblast jednání s obchodními partnery a o zásady orientace v konkurenčním tržním prostředí, pochopení vůdčí role marketingu v podnikovém systému a rozhodujícího významu pro strategii prosperity podniku.
Seznámení se základy ekonomiky a řízení podniku a souvislostmi s navazujícími předměty (management, organizace a řízení, úsekové ekonomiky). V průběhu výuky se vychází z teoretického zázemí, kterým je ekonomie, ukázat na příkladě podniku její aplikaci v praxi. Obsah kurzu tvoří: podnik jako součást národního hospodářství, zakládání podniku, majetková a kapitálová výstavba podniku.
Cílem předmětu je seznámení se základy ekonomiky a řízení podniku s ohledem na navazující předměty. Při výuce se vychází z teoretického zázemí, kterým je ekonomie a na příkladu podniku se aplikuje v praxi.
Třetí semestr v předmětu "Reálie Ruska" bude věnován seznámení posluchačů s ekonomickými tématy, se současným děním v Rusku a rozšíření slovní zásoby v dané oblasti. Cílem je seznámit posluchače se základními reáliemi současného Ruska ve vytčených oblastech a samostatná práce s aktuálními prameny.
Třetí semestr v předmětu "Reálie Ruska" je věnován seznámení posluchačů s ekonomickými tématy, se současným děním v Rusku a rozšíření slovní zásoby v dané oblasti. Cílem je seznámit posluchače se základními reáliemi současného Ruska ve vytčených oblastech a samostatná práce s aktuálními prameny.