Postupně jsou probrána všechna témata z teorie a praxe plavecké výuky na 1.stupni ZŠ. Student prokáže na pedagogickém výstupu kompetenci vést žáky v dílčích úsecích učiva. Jedná se o hry ve vodě v úvodu metodických postupů, nácvik pohybů u jednotlivých plaveckých způsobů a vybrané prvky z užitého plavání (skoky do vody, ponořování, technika přibližování, dopomoci a záchrany oslabených a tonoucích). Na příkladech z výuky na školách je student seznámen s odpovědností učitele za různé úseky organizace, popř. metodické výpomoci u bojácných, oslabených aj. typů žáků, kteří se nemohou ihned od počátku zařadit do běžných metodických postupů, tak jak je uplatňují jednotlivé plavecké školy aj. komerční subjekty, na něž je výuka školou delegována.
- Teacher: Jitka Vaněčková
Cílem je zvládnutí plavání po stránce motorické, funkční, zdravotní, zčásti také didaktické. Nácvik a zdokonalování vybraných dovedností a plaveckých způsobů je doplněn o činnosti předplavecké přípravy dětí a základy didaktiky plaveckého výcviku. Zařazena je informace o organizaci plavání školních dětí, o problematice spolupráce základních škol se subjekty, které kurzy plavání pro ZŠ zajišťují.
- Teacher: Jitka Vaněčková
Postupně jsou probrána všechna témata z teorie a praxe plavecké výuky na 1.stupni ZŠ. Student prokáže na pedagogickém výstupu kompetenci vést žáky v dílčích úsecích učiva. Jedná se o hry ve vodě v úvodu metodických postupů, nácvik pohybů u jednotlivých plaveckých způsobů a vybrané prvky z užitého plavání (skoky do vody, ponořování, technika přibližování, dopomoci a záchrany oslabených a tonoucích). Na příkladech z výuky na školách je student seznámen s odpovědností učitele za různé úseky organizace, popř. metodické výpomoci u bojácných, oslabených aj. typů žáků, kteří se nemohou ihned od počátku zařadit do běžných metodických postupů, tak jak je uplatňují jednotlivé plavecké školy aj. komerční subjekty, na něž je výuka školou delegována.
- Teacher: Jitka Vaněčková
Cílem je zvládnutí plavání po stránce motorické, funkční, zdravotní, zčásti také didaktické. Nácvik a zdokonalování vybraných dovedností a plaveckých způsobů je doplněn o činnosti přípravy dětí a základy didaktiky plaveckého výcviku. Zařazena je informace o organizaci plavání školních dětí, o problematice spolupráce základních škol se subjekty, které kurzy plavání pro ZŠ zajišťují.
- Teacher: Jitka Vaněčková
Postupně jsou probrána všechna témata z teorie a praxe plavecké výuky na 1.stupni ZŠ. Student prokáže na pedagogickém výstupu kompetenci vést žáky v dílčích úsecích učiva. Jedná se o hry ve vodě v úvodu metodických postupů, nácvik pohybů u jednotlivých plaveckých způsobů a vybrané prvky z užitého plavání (skoky do vody, ponořování, technika přibližování, dopomoci a záchrany oslabených a tonoucích). Na příkladech z výuky na školách je student seznámen s odpovědností učitele za různé úseky organizace, popř. metodické výpomoci u bojácných, oslabených aj. typů žáků, kteří se nemohou ihned od počátku zařadit do běžných metodických postupů, tak jak je uplatňují jednotlivé plavecké školy aj. komerční subjekty, na něž je výuka školou delegována.
- Teacher: Jitka Vaněčková
Cílem je zvládnutí plavání po stránce motorické, funkční, zdravotní, zčásti také didaktické. Nácvik a zdokonalování vybraných dovedností a plaveckých způsobů je doplněn o činnosti přípravy dětí a základy didaktiky plaveckého výcviku. Zařazena je informace o organizaci plavání školních dětí, o problematice spolupráce základních škol se subjekty, které kurzy plavání pro ZŠ zajišťují.
- Teacher: Jitka Vaněčková
Cílem je zvládnutí plavání po stránce motorické, funkční, zdravotní, zčásti také didaktické. Nácvik a zdokonalování vybraných dovedností a plaveckých způsobů je doplněn o činnosti předplavecké přípravy dětí a základy didaktiky plaveckého výcviku. Zařazena je informace o organizaci plavání školních dětí, o problematice spolupráce základních škol se subjekty, které kurzy plavání pro ZŠ zajišťují.
- Teacher: Jitka Vaněčková
Postupně jsou probrána všechna témata z teorie a praxe plavecké výuky na 1.stupni ZŠ. Student prokáže na pedagogickém výstupu kompetenci vést žáky v dílčích úsecích učiva. Jedná se o hry ve vodě v úvodu metodických postupů, nácvik pohybů u jednotlivých plaveckých způsobů a vybrané prvky z užitého plavání (skoky do vody, ponořování, technika přibližování, dopomoci a záchrany oslabených a tonoucích). Na příkladech z výuky na školách je student seznámen s odpovědností učitele za různé úseky organizace, popř. metodické výpomoci u bojácných, oslabených aj. typů žáků, kteří se nemohou ihned od počátku zařadit do běžných metodických postupů, tak jak je uplatňují jednotlivé plavecké školy aj. komerční subjekty, na něž je výuka školou delegována.
- Teacher: Jitka Vaněčková