Tento předmět je zaměřen na práci s texty vhodnými pro preprimární a mladší školní věk. Studenti se seznamují s typickými ukázkami materiálů, provádějí analýzu textů a učí se texty tvořivě rozvíjet. Zároveň se učí aplikovat poznatky vývojové psychologie na oblast oborové didaktiky, poznávají specifika výuky anglického jazyka u dětí v preprimárním a mladším školním věku.
Tento předmět je zaměřen na práci s texty vhodnými pro preprimární a mladší školní věk. Studenti se seznamují s typickými ukázkami materiálů, provádějí analýzu textů a učí se texty tvořivě rozvíjet. Zároveň se učí aplikovat poznatky vývojové psychologie na oblast oborové didaktiky, poznávají specifika výuky anglického jazyka u dětí v preprimárním a mladším školním věku.
Studenti se seznámí s hlavními rysy výukového projektu, poznávají základní postupy při jeho navrhování, dokáží analyzovat jeho přednosti, identifikovat výchovné a vzdělávací cíle při použití projektu ve výuce anglického jazyka. S pomocí autentických materiálů navrhují různé typy projektů pro různé věkové kategorie a vzájemně je hodnotí.
Studenti se seznámí s hlavními rysy výukového projektu, poznávají základní postupy při jeho navrhování, dokáží analyzovat jeho přednosti, identifikovat výchovné a vzdělávací cíle při použití projektu ve výuce anglického jazyka. S pomocí autentických materiálů navrhují různé typy projektů pro různé věkové kategorie a vzájemně je hodnotí.